2014. október 5., vasárnap

Outfit #2

black

Hali mindenki!!♥


 Mivel elérkezett az ősz, mindenki keresi a kicsit sötétebb árnyalatokat, amik az őszre jellemzőek, emellett pedig mindenki szeretne csinos is lenni. Én most egy olyan összeállítást hoztam nektek, amit igaz, hogy nem tudtok a hét minden napján hordani, de egy különleges estére bármikor fel tudjátok venni ezeket a szuper darabokat. A termékek linkjét lent megtaláljátok (:


A ruha gyönyörű burgundi színű, ami az ősz egyik leggyönyörűbb színe. E mellé egy fekete egyszerűbb blézert választottam, hisz egy esti vacsoránál nem szeretnénk fázni. Lábbelinél kicsit túllőttem a célon, és egy elég magas sarkú zárt cipőt sikerült választanom. Végül egy egyszerű, mégis gyönyörű borítéktáskát választottam, amibe el tudjuk tenni a legszükségesebb dolgainkat (pl: telefon, iratok, kulcs, pénztárca, hasonlók). A sminkkel sem szeretne senki órákat vesződni, így a sminknél egy ezüstös-világosbarnás-feketés füstös szemsminkre gondoltam, de hogy mégse legyen annyira unalmas, egy a ruhával megegyező színű rúzst választottam.

Remélem tetszett nektek ez a kis bejegyzés. Tudom, a mindennapokban nem igazán lehet hordani, de ezt a problémát is orvosoljuk, ugyanis a következő bejegyzés már a mindennapi viseletekről fog szólni.

xoxo, Ann.


Long sleeve jacket
amazon.com



Flap handbag
$16 - zalora.sg


Zoë Chicco 14k necklace
zoechicco.com


Matte makeup
$37 - charlottetilbury.com


Eyeshadow
makeupforever.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése