2014. október 19., vasárnap

Outfit #3

Hali mindenki!!♥

:)Nos, most egy újabb outfit bejegyzéssel érkeztem nektek, hisz hiába lett ősz, a jó idő még néha érezhető. Éppen ezért most egy nagyon nyárias, mégis egyben őszies ourfittel érkeztem.

Imádom az őszi színeket, azon belül is a burgundit, így ebben a szettben ez a szín fog dominálni. Illetve az örök kedvenc - a fekete. Ez a kettő szín nagyon szépen megy egymáshoz, ha a megfelelő ruhadarabokat párosítjuk egymáshoz. Egyszerű, mégis gyönyörű. Éppen ezért, egy burgundi szoknyát párosítottam össze egy egyszerű, fekete hosszított ujjú felsőt választottam, amit egyszerűen be lehet tűrni a szoknyában. Én így viselném, nagyon mutatós. Az egyszerűséget követve egy, a szoknyával megegyező színű cipőt választottam, ez esetben egy burgundi Vans-t. 
Kiegészítőnek egy dioptria nélküli szemüveget választottam, illetve egy burgindi színű rúzst választottam az ajkakra. Szerintem egy nagyon csinos öltözetet sikerült összeállítanom, bárkinek ajánlom, aki egy kicsit is szereti az őszi színeket. 

Remélem tetszett nektek ez a poszt, hisz nekem eléggé tetszik ez az összeállítás. A ruhák linkjét megtaláljátok lent. 

xoxo, Ann.

Black top
$51 - vanilia.com


Red skirt
amazon.com


Vans shoes
pacsun.com


Bullet jewelry
$32 - nelly.de


Ray Ban ray ban wayfarer
$210 - asos.com


Lips makeup
$37 - charlottetilbury.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése