2014. október 19., vasárnap

Outfit #4

Hali mindenki!!♥

blackNos, hát úgy gondoltam, hogy közeledik az ősz, így egyre többen tanácstalanok, hogy mit és hogyan hordjanak. Ugye az ősszel bejött az elég gyakori hideg idő is, így sokan a rövid, vékony ruhákat leváltották hosszabb, vastagabb darabokra. Most egy viszonylag melegebb, mégis a jó időkben is hordható összeállítást hoztam.


A fekete mindenkin és mindenhogy jól áll, így ezt a színt választottam, hisz nem mondok el újdonságot, ha azt mondom, hogy mindenkinek volt minimum egyszer olyan hangulata, amikor legszívesebben semmi színt nem venne fel, csakis feketét.
Először is egy fekete szaggatott nadrágot választottam, aminek a szaggatása alatt egy csipkés anyag található meg, így nagyon mutatós darabról van szó. Felsőnek egy szürke felsőt választottam, aminek az elején egy koponya terül el, az ujjai pedig fekete színben pompáznak. Ehhez egy fekete bakancsot és fekete táskát választottam, ami szerintem nagyon illik a nadrághoz, illetve a felsőhöz is. Kiegészítőnek egy fekete sapját és egy fekete karkötőt választottam. Fekete sminket választottam ehhez az egész összeállításhoz, hajnál pedig egy egyszerű hullámos, kiengedett hajra gondoltam.
Nekem tetszik ez az összeállítás, remélem nektek is bejön és ha nem is szemsminkkel, de anélkül ki fogjátok próbálni, mennyire jön be nektek. A ruhadarabok linkjét megtaláljátok lent, remélem van olyan darab, ami elnyerte a tetszéseteket.

xoxo, Ann.


Black top
$56 - bluebanana.com


Vero Moda denim jeans
$58 - zalando.co.uk



Charlotte Russe black pouch
charlotterusse.com


ALDO bracelet
aldoshoes.com


Belmondo black hat
$40 - zalando.co.uk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése