2014. szeptember 15., hétfő

Haul | #Lia.

Hali mindenki!♥


Mivel már régen volt bejegyzés, úgy gondoltam, hogy megmutatom nektek, mik azok a termékek, amiket most szeptemberbe szereztem be. 

Az első egy alapozó volt. Nekem már régebben kifogyott az alapozóm, amit előtte használtam, a másik pedig amit helyette vettem, az túl sötétnek bizonyult, így az barátnőmnél landolt. Viszont most megint elhatároztam magam a vásárlásra, így amint megláttam az Oriflame-ben, tudtam, hogy nekem ez kelleni fog. Nehéz volt rászánnom magam, hogy megrendeljem, mert hát elég rizikós rendeléssel alapozót venni, mert előfordulhat, hogy rossz a színe. Viszont az Oriflame-be vissza lehet küldeni, és újat kérni helyette, így megrendeltem. Szerencsére jó lett a szín is, aminek nagyon örülök. 

Az alapozó mellé egy ecset is lett rendelve egy külföldi oldalról, azonban mivel nem egyszerre érkeztek meg, és szerettem volna használni az alapozót, ezért gyorsan beszereztem egy sminkszivacsot is. Nagyon praktikus, ugyanis egy kis tasakba van, ami utazásnál megkönnyíti a dolgunkat, hogy ne maszatoljon mindent össze. A szivacs nekem nagyon bevált, szépen el lehet vele dolgozni az alapozót, és úgy tűnik, mintha nem is lenne rajtunk semmi. 


Nagyon régóta szemeztem már az Essence folyékony korrektorjával, végül ha már ott voltam az Essence pult közelébe, gyorsan beledobtam a kosaramba, és mielőtt meg tudtam volna gondolni magam, ki is fizettem. Nem igazán bántam meg, hogy megvásároltam, minden nap használom, viszont kicsit világos lett. Ez a 04-es árnyalat, amit úgy gondoltam, hogy legjobban illik az arcbőrömhöz, hisz a többi túl sárgásnak tűnt, így ezt vettem meg. Használni fogom, ebben biztos vagyok, de ettől függetlenül fogok még venni egy sötétebb árnyalatot is, hátha. 

Nagyon elegem volt már, hogy alig fog a tusfilcem, amit mindig használtam, így vettem egy hasonlót. Ennek egy kicsivel vékonyabb az ecsete, amivel talán még könnyebb megrajzolni a cicás tusvonalat. Nagyon egyszerű használni, talán még egyszerűbb is, mint az előzőt. Leszedni sem annyira szenvedés, viszont nem is olyan könnyű. Természetesen nem vízálló, így vízzel könnyedén lejön, de ha azzal nem sikerülne, a sminklemosó biztos eltávolítja. 


Barátnőm annyit hajtogatta ezt a szempillaspirált, hogy muszáj volt megvásárolnom. Nos, nekem ez csalódás volt. Lehet, azért, mert eleve sokat vártam tőle, azok miatt, amiket barátnőmtől hallottam. Nekem viszont annyira nem jött be. A csomagolása nagyon szép, viszont amit takar, az hát.. Kezdem is az elejével. A keféje kicsit nagy, így az alsó pilláknál lehetetlen használni. A pillákat nem dúsítja, illetve nem is íveli, éppen ezért nem is értem, miért van a kupakján a "Műszempilla hatás" elnevezés. Viszont pozitívumot is találtam, mégpedig, hogy gyönyörűen hosszítja a pillákat, mégsem tűnik túl soknak. 

A következő termék egy Miss Sporty rúzs, amibe azonnal beleszerettem. A színe valami eszméletlen gyönyörű, és bár az ajkakon nem ilyen a színe, mégis egyszerűen imádom. Egy narancsos-sárgás árnyalatról beszélünk, ami gyönyörű. Az illata mellett sem mehetek el szó nélkül. Én amint felkentem az ajkaimra, megcsapott az az édes illat, ami a Miss Sporty rúzsokat annyira jellemzi. Nekem először a cukorka szó jutott eszembe róla. Mellesleg ez a 051-es árnyalat. 


Vásároltam már valaha úgy, hogy nem került a kosaramba Essence rúzs? Nem hiszem. Most sem bírtam megállni, így választottam egy kicsit sötétebb rózsaszínes, burgundis árnyalatot, ami nekem egyszerűen azonnal megtetszett, így képtelen voltam a boltban hagyni. Ez is a kosaramban, később a szatyromba végezte, aminek nagyon örülök. Az ajkakon gyönyörűen mutat, a rúzsról pedig ugyanazt tudom elmondani, mint az előző posztokban. A szín gyönyörű, a csomagolás gyönyörű, és emellett még hidratálja is az ajkakat. Ez szerelem! 14-es árnyalat.

Oké, tényleg befejezem a sok Essence rúzs posztolását, de ez a szín egyszerűen hihetetlen. Ez egy kimondott burgundi színű rúzs, ami az ajkakon egy kicsit élénkebb. Ez szerintem egy igazi elengedhetetlen őszi szín. Ugyanaz a véleményem, mint az előzőről. "A szín gyönyörű, a csomagolás gyönyörű, és emellett még hidratálja is az ajkakat. Ez szerelem!" Komolyan nem értem, mit szeretek ennyire az Essence rúzsokban, de a boltokban már megőrülnek tőlem, hogy mindig CSAK Essence rúzsokat veszek :D 18-as árnyalat.

Nos, igazából ezeket vettem ebben a hónapban. Megpróbáltam most összegyűjtögeti a dolgokat, nem pedig minden nap kitenni egy-egy képet azzal, hogy "Nézzétek, mit vettem!! :D". Úgy gondoltam, egy hosszabb posztnak jobban örültök, így ti is például egyszerre meg tudjátok vásárolni azokat a termékeket, amik tetszenek, nem kell minden nap futkosni a Rossmann-ba/Dm-be/Douglas-ba/Müllerbe, illetve minden olyan drogériába, ahol van Essence pult. 
Remélem tetszettek nektek a termékek. Ha valamelyiket már próbáltátok, írjátok meg a véleményeteket, illetve szívesen olvasnék ötleteket, hogy milyen termékeket próbáljak még ki. Essence rúzsok előnyben ;)

xoxo, Lia.

1 megjegyzés:

  1. pg slot เครดิต ฟรี 100 ล่าสุด เครดิตฟรี 100 เป็นโปรโมชั่นดีๆจากทาง PG SLOT ที่สมาชิกนั้นไม่จำเป็นที่ต้องแชร์โพสต์หรือกดไลก์เพจไหนโบนัสต้อนรับสมาชิกใหม่เล่นง่ายได้เงินจริง

    VálaszTörlés