2014. augusztus 29., péntek

Haul | Rossmann, Claire’s, H&M

Sziasztok!!♥

Most egy Haul bejegyzéssel készültem nektek, hisz elég sok helyre ellátogattam barátnőmmel és elég sok dolgot beszereztem, amiről azt gondolom, hogy nektek is látnotok kell, illetve nektek is be kellene szerezni.

Először a Rossmannba mentünk be, és ott szereztem be a legtöbb terméket, így most azzal kezdeném.
Az első terméket két árnyalatban szereztem be, hisz ezzel a termékkel csak jó élményeim vannak. Amiről pedig beszélek, az egy (illetve kettő) Essence rúzs.

Az egyik a 08-as Colour Crush árnyalat, ami egy gyönyörű élénk rózsaszín rúzs. Erről a termékről csak jókat tudok elmondani. A rúzs nagyon pigmentált, szépen színezi az ajkakat. A csomagolása ugyanaz a matt fekete, egy kis, a rúzzsal megegyező színű gyűrű, ami megkönnyíti a dolgunkat abban, hogy gyorsabban megtaláljuk a keresett árnyalatot, akár a boltokban, akár a sminkes táskánkban, ha több árnyalat van a zsákmányunkban.

A következő a 10-es Cotton Candy nevezetű árnyalat, ami egy árnyalattal világosabb, ám ugyanannyira pigmentált darab. A csomagolásáról nem tudok újat mondani, pár sorral feljebb elolvashattátok. Én ezt a rúzst akár iskolába is hordanám, hisz nem annyira sötét. Az én számon nem is igazán látszik, csak élénkíti az ajkaim színét és egy kis csillogást ad nekik. A hétköznapi sminkemet egészen biztos, hogy ezzel a rúzzsal fogom elkészíteni, nagyon megtetszett.
Mindkét rúzst 349 Forintért tudtam beszerezni.


A következő termék egy Catrice Ultimate Colour rúzs. Mégpedig a 270-es Matt-erial Girl árnyalatban. Ez egy igen sötétlila szín, ezt már az elején láttam. Nekem a legtöbb sötét szín nem áll jól, ennél mégis azt éreztem, hogy muszáj megvennem. Az ajkaimon még nem mertem kipróbálni, talán majd az elkövetkezendő napok egyikén kipróbálom. Abban azonban biztos vagyok, hogy ez egy jó vásárlás volt, ahogyan abban is, hogy megtartom.
Ezt a terméket szintén 349 Forintért vettem.



Mindig is kerestem a számomra megfelelő színű szemceruzát, mert mindig is vágytam egy kis extrára. De most sikerült megtalálnom a tökéleteset, mégpedig kettő Essence szemceruzában. Először egy sötétebb menta színűt szúrtam ki magamnak, végül találtam egy kéket is, amit nem tudtam otthagyni. Bevallom, nem is próbáltam. Végül mindkettővel távoztunk az üzletből, mert egyszerűen ezeket a szemceruzákat nem lehetett otthagyni. Még tervezem egy lila és egy világosabb rózsaszín beszerzését, de az már egy másik bejegyzésben lesz megemlítve.
Darabját szintén 349 Forintért szereztem be.

Két Rival de loop terméket is beszereztem. Az egyik ez az arctisztító tej, amit ma már kipróbáltam, és azt kell mondanom, hogy bevált. A használata nagyon egyszerű, egy keveset kell az arcra kenni, majd azt egy kis idő után langyos vízzel kell lemosni. Én első alkalommal vettem ezt meg, így a kisebb kiszerelést választottam, de azt kell mondanom, hogyha kifogy, a nagyobbat fogom megvásárolni.
Ez is valahogy 300 Forint körül volt.

A másik Rival de loop termék egy ápoló hatású tonik volt. Ezt is első alkalommal vásároltam meg, viszont ez is bevált. Ezt is nagyon egyszerűen lehet használni. A reggeli és esti arcmosás után kell használni. Egy kis vattakorongot kell benedvesíteni vele, majd az arcba kell beledörzsölni. Én körkörös mozdulatokkal dörzsöltem a bőröm minden részébe. Ezt nem kell lemosni utána, helyette várni kell egy kicsit, hogy a bőr beszívja. Én már aznap este éreztem, hogy sokkal puhább a bőröm.
Ezt is 300 Forintért szereztem be.

Barátnőmmel ellátogattunk Claire’s-be is, ugyanis szeretett volna egy olyan szemüveget, mint amilyen nekem is van. Végül sikerült megvenni egy ugyanolyat, mint amilyen az enyém. Szülinapjára fogja majd tőlem megkapni, és már be is van csomagolva a többi ajándékával, de szerettem volna ide egy képet róla, így az enyémet fényképeztem le. Egy egyszerű, fekete dioptria nélküli szemüveg, pár apróbb szegeccsel. Nagyon mutatós, és akár egy unalmas szettet is nagyon könnyen feldob.

Az utolsó hely, ahova benéztünk, az a H&M volt. Én az egésznek úgy indultam neki, hogy körbenézek, de nem veszek semmit. Igen, szép is lett volna. Megnéztem a ruhákat, nem találtam semmit, amit meg szerettem volna vásárolni. Megnéztem a táskákat, szintén. Akkor viszont már probléma volt, amikor megnéztem a kiegészítőket, ugyanis kettő pár fülbevalót is és egy nyakláncot is kinéztem magamnak. Biztos voltam benne, hogy csak az egyiket szeretném megvenni, így le is tettem a voksomat a nyaklánc mellett. Nem tudok róla mit mondani, egy gyönyörű nyakláncról van szó, ami mostanában elég sok lány nyakában látható. Megértem. A döntésemet még az is befolyásolta, hogy ez volt az utolsó darab belőle, így a többi kiegészítővel kapcsolatban nagyobb az esély, hogy később is meg tudom majd vásárolni.

Nos, ennyi lett volna ez a „kis” Haul bejegyzés. Remélem tetszettek a beszerzett termékek és ti is meg fogjátok vásárolni őket, ha találkoztok velük. Én nagyon meg vagyok elégedve mindennel, nekem nagyon bejöttek ezek a termékek.


xoxo, Lia. 

2 megjegyzés:

  1. โปร สล็อต pg slot จากเว็บสล็อตออนไลน์ PG-SLOT.GAME ที่ยกเกมสล็อตออนไลน์จากค่ายดังมาอย่างหลากหลายค่ายเกม เช่น pg slot jili joker และอื่นๆอีกมากมายในเว็บเดียว มาแรง 2022

    VálaszTörlés
  2. ดูบอลให้ได้ประสบการณ์ แต่วิธีง่ายๆ ที่สุดคือการเข้าไปยังเว็บไซต์ที่มีการถ่ายทอดสดบอลฟรี เช่น 7M, ดูบอลออนไลน์, หรือเว็บไซต์อื่นๆได้ใน PGSLOT

    VálaszTörlés