2014. augusztus 24., vasárnap

TMI tag, avagy Too Much Information.

Sziasztok!!♥

Ma egy TAG bejegyzéssel készültünk nektek, azon közül is a TMI Tag-ot fogjuk elkészíteni. 50 kérdésre fogunk válaszolni, így talán jobban meg tudtok ismerni minket, illetve mivel most egy helyen tartózkodunk, könnyebben el tudjuk ezt készíteni, mintha mindketten más helyen lennénk. 
Akkor jöjjön is az 50 kérdés és válasz :)

1. Mi van rajtad?
Lia : Mivel nem rég értünk haza, ezért egy hosszú farmer van rajtam, és egy Tally Weijl-ben vásárolt haspóló, ami egy W betűt ábrázol. 
Ann : Én mindig úgy válogatom a ruháimat, hogy csinos is legyek, illetve kényelmes is legyen a szettem. A mai napra egy babarózsaszín, csipkés ruhát választottam, és hogy azért mégse fagyjak meg, egy sötétkék farmerkabátot vettem még fel. 

2. Voltál valaha szerelmes? 
Lia : Én mindig is a könnyen szerelembe esők táborát erősítettem, elég sokszor voltam szerelmes. És most is az vagyok :)
Ann : Voltam már szerelmes, most azonban nem vagyok az :) 

3. Volt rettenetes szakításod? 
Lia : Természetesen volt. Alapból a szakítás nem egy könnyű dolog, amit csak úgy elfelejt az ember. 
Ann : Nem tudom, ki még olyan szerencsés, mint én, de nekem egyik szakításom sem volt olyan szörnyű. A sráccal valahogy mindig barátok maradtunk és a mai napig tartom vele a kapcsolatot. 

4. Milyen magas vagy? 
Lia : Ez egy rettenetesen jó kérdés, ugyanis nem tudom. De olyan 160 centi körül lehetek, nagyon alacsony vagyok :D 
Ann : Én pontosan 176 centi magas vagyok. 

5. Hány kiló vagy? 
Lia : Nem szeretném elárulni.
Ann : 45 kg körül lehetek, nem tudom pontosan. 

6. Van tetoválásod? 
Lia : Nincs, de nagyon szeretnék egyet a csuklómra. 
Ann : A tarkómon van egy végtelen jel :)

7. Van piercinged?
Lia : Nincs, és nem is tervezem.
Ann : Nincsen.

8. OTP? 
Lia : Egyértelműen Hazel és Augustus a Csillagainkban a hiba c. könyvből. 
Ann : Az egy bank xD

9. Kedvenc sorozat? 
Lia : Nagyon szeretem a Kínos c. sorozatot, de nem mondható kedvencnek. Nincsen kedvencem. 
Ann : Nem nézek sorozatokat. 

10. Kedvenc együttes?
Lia : Egyértelműen a 5SOS, azaz 5 Second Of Summer. 
Ann : Én is imádom a fiúkat, így én is őket mondom kedvenc együttesemnek. 

11. Valami, amit hiányolsz? 
Lia : Ez furcsán hangozhat, de az iskolát hiányolom egy kicsit. Vagyis. Nem is az iskola hiányzik, sokkal inkább a barátok, és a szünetek, amikor végre fellélegezhetünk, hogy vége az órának, láthatjuk a többi osztályt, beszélgethetünk, hülyülhetünk. 
Ann : Nekem legjobban a programok hiányoznak. Akár családdal, akár barátokkal. Egy nap, amikor elmegyünk strandolni, plázázni, vagy egyszerűen csak a városba sétálni és beszélgetni. 

12. Kedvenc (zene)szám?
Lia : Sosincs kedvencem, éppen amit hallgatok, az a kedvencem, így nem tudok kimondott zeneszámot mondani. 
Ann : Nekem sincs kimondott kedvencem. 

13. Hány éves vagy? 
Lia : Februárban leszek 16. 
Ann : 16.

14. Csillagjegy? 
Lia : Halak. 
Ann : Szűz. 

15. Milyen tulajdonságot keresel a partneredben? 
Lia : Megbízhatóságot. 
Ann : Szintén. 

16. Kedvenc idézeted? 
Lia : “Néha csak pár percet töltünk azzal, akit szeretünk, és ezer órát azzal, hogy gondolunk rá.”
Ann : "Mindig meg lesz az oka, miért találkozol bizonyos emberekkel. Vagy neked kell, hogy megváltozzon az életed miattuk, vagy te leszel az, aki megváltoztatja az ő életüket..."

17. Kedvenc színész? 
Lia : Majd szólok, ha kitaláltam. 
Ann : Rengeteg kedvencem van, nem tudok csak egyet mondani. 

18. Kedvenc szín? 
Lia : Egyértelműen a lila, a pink és a menta. 
Ann : Én imádom a fehéret, és a világoskéket. 

19. Hangos vagy lágy zene? 
Lia : Egyértelműen hangos :D
Ann : Én inkább a lány zene híve vagyok.

20. Hova mész, ha szomorú vagy? 
Lia : Én mindig sétálni megyek, mindig sikerül kiszellőztetni a fejem. 
Ann : Liához :D

21. Mennyi ideig szoktál zuhanyozni? 
Lia : Ha gyors vagyok, negyed óra. 
Ann : Minimum egy fél óra, imádom áztatni magam a meleg víz alatt. 

22. Mennyi idő alatt vagy kész reggelente? 
Lia : Iskola időben egy fél órára szükségem van, mire teljesen elkészülök. Szabad időmben egész nap készülődök :D
Ann : Ez nálam attól függ, hogy mennyire van korán, mennyire vagyok álmos és hogy hova megyek. Képes vagyok 5 perc alatt is végezni, de 2 óráig is simán tudok otthon készülődni. 

23. Verekedtél valaha? 
Lia : Nem.
Ann : Egy pofonnál több soha nem volt. 

24. Mi az, ami felizgat?
Lia : Vegyük úgy, hogy ezt nem értettem félre :D 
Ann : Egy koskahasú pasi :D 

25. Mi az, ami lehangol? 
Lia : Ha egyedül érzem magam. 
Ann : Ha bunkóznak velem. 

26. Miért csatlakoztál a YT-hoz? 
Lia és Annie : Igazából csak szerettünk volna videókat nézni, igazából feltölteni. 

27. Mitől félsz? 
Lia : Hogy elvesztem a számomra fontos embereket. 
Ann : Pókoktól. 

28. Min sírtál legutóbb? 
Lia : Egy filmtől. 
Ann : Nem vagyok egy sírós lány, akkor sírtam utoljára, mikor eltörtem a kezem. 

29. Legutoljára mikor mondtad, hogy szeretsz valakit? 
Lia : Tegnap. 
Ann : Ma. 

30. Mi az a három tárgy, ami mindig nálad van? 
Lia : Telefon, hajgumi és rúzs. 
Ann : Telefon, táska és kulcs. 

31. Utolsó könyv, amit olvastál? 
Lia : Gyönyörű sorscsapás.
Ann : Csillagainkban a hiba. 

32. A könyv, amit most olvasol? 
Lia : Veszedelmes sorscsapás. 
Ann : Tizenhárom okom volt. 

33. Legutolsó sorozat, amit láttál?
Lia : Kínos.
Ann : Kínos. 

34. Legutolsó ember akivel beszéltél?
Lia : Ann :)
Ann : Lia :)

35. Mi a kapcsolatod azzal az emberrel, akivel legutóbb sms-eztél?
Lia : Legjobb barátnőm.
Ann : Én legutóbb anyukámnak írtam :)

36. Kedvenc étel?
Lia : Imádom a rántott húst.
Ann : Spagetti.

37. Hová mennél el legszívesebben?
Lia : Los Angeles, Olaszország és Franciaország.
Ann : Olaszország és Franciaország.

38. Utolsó hely ahol voltál?
Lia : Balaton.
Ann : Balaton.

39. Bele vagy zúgva valakibe?
Lia : Nem mondanám. 
Ann : Egyértelműen nem.

40. Legutóbb kit pusziltál/csókoltál meg?
Lia : Anyukámat.
Ann : Én az egyik legjobb barátomat. 

41. Legutóbb mikor bántottak meg?
Lia : Tegnap.
Ann : Engem nem könnyű megbántani, viszont Isten nyugosztalja, akinek sikerült. 

42. Kedvenc édességed?
Lia : Csoki.
Ann : Csoki.

43. Milyen hangszeren játszol?
Lia : Semmilyenen.
Ann : Semmilyenen.

44. Kedvenc ékszered?
Lia : Előző poszt :)
Ann : Következő posztban lesz benne.

45. Mit sportoltál legutóbb?
Lia : Futottam.
Ann : Bicikliztem. 

46. Legutolsó dal, amit énekeltél?
Lia : Nem nagyon szeretek énekelni, nem is nagyon szoktam. Utoljára talán általánosban énekeltem.
Ann : Avicii-Wake me up. 

47. Kedvenc csajozós/pasizós szöveged?
Lia : Nekem van egy kedvencem, amit egyik ismerősöm írt nekem :D Nem tudom honnan szedhette, de ez volt a szöveg : "A legjobb barátunknak keresünk feleséget, de nem merjük rá bízni, mert az előző lányt nem szerettük."
Ann : Ez nekem is tetszik, amit Lia írt, de nekem a favorit, a "Szia Cica, van gazdád?". Annyira szar, de mégis ez a kedvencem xD

48. Használtad valaha?
Lia : Persze, minden második pasinál bevetem :D
Ann : Azért annyira nem szeretem, hogy használjam is :D

49. Legutoljára mikor találkoztál/randiztál valakivel?
Lia : Éppen ma találkoztam Annie-vel, ha az számít.
Ann : Ma találkoztam Liával, tegnap pedig egyik barátommal.

50. Ki válaszolja meg a kérdéseket?
Lia és Annie : Bárki válaszolhat ezekre a kérdésekre, aki szeretne, viszont figyelmeztetünk benneteket, nem könnyű 50 kérdésre válaszolni. 

Mi elég rendesen elfáradtunk, így most megyünk, keresünk még pár ötletet a blogra. Ami biztos : A következő bejegyzés Annie augusztusi kedvenceiről fog szólni. Ezek után pedig tervezünk pár Tag bejegyzést (ismét) és pár sminkes posztot. Addig viszont egy kicsit még várni kell. 
Reméljük, hogy tetszett nektek ez a bejegyzés, és ti is elkészítitek. Ha van bármi kérdésetek, azt kérdezzétek meg kommentben és mi egy újabb Tag-es posztban válaszolni fogunk rá. 

xoxo, L.A.

2 megjegyzés:

  1. พีจี สล็อต เกมสล็อตออนไลน์บนโทรศัพท์มือถือที่เล่นได้เงินไม่มีอย่างต่ำสำหรับในการฝากแต่ละเกมจะมีสิ่งที่น่าดึงดูดไม่ว่าจะเป็นกราฟฟิคเกมของ pgslot น่าตื่นเต้นที่สุดในขณะนี้

    VálaszTörlés
  2. รีวิวเว็บไซต์ riches777 นั้นเป็นชื่อที่คุ้นเคยกันมากในวงการธุรกิจออนไลน์ในประเทศไทย โดยมีการให้บริการด้านการเดิมพันออนไลน์และเกมคาสิโนออนไลน์มากมายใน PG SLOT

    VálaszTörlés