2014. augusztus 23., szombat

Augusztusi kedvencek #Lia.

Sziasztok!!♥

Mint ahogy a cím is mutatja, ebben a bejegyzésben az augusztusi kedvenceimet fogom nektek megmutatni :) Remélem tetszeni fognak nektek, és hasznosnak találjátok majd. Ha bármi kérdésetek van, kérdezzétek meg a komment részlegbe, és megpróbálok nektek minél hamarabb választ adni. De hát akkor kezdjük is el :)

Szépségápolás.

Az első termék, amit bemutatok nektek, nem más, mint az Essence I♥Stage szemhéjpúder alapozója. Egyszerűen imádom! Ez egy multifunkcionális (nehéz szó xd) termék. Használható szemhéjpúder alapozóként, ahogy a neve is mutatja. Én azonban folyékony korrektorként használom, és annak is megfelel. Én biztosra mondhatom, hogy a következő hónapokban is megtalálható lesz a sminktermékeim között, nagyon bevált. Biztos, hogy újra fogom vásárolni. 
Az ára 949 forint. 
Rossmannban, Müllerben, illetve minden Essence pulttal rendelkező drogériában megtalálható a többi I♥Stage termék mellett. 


A következő kedvencem az Essence szemöldök árnyaló készlete. Én minden alkalommal ezzel csinálom meg a szemöldökömet, egyszerűen fantasztikus. A szettben megtalálható két különböző színű púdert, egy kis applikátort, illetve három különböző nagyságú/formájú sablont. A sablon segít a szemöldököd formázásában, illetve tökéletes elkészítésében is. A boltokban két árnyalatban található meg. Az egyik, a 01-es natural brunette style árnyalatú. Ez a sötétebb árnyalat. A másik pedig, a 02-es natural blonde style árnyalatú, ami nekem is van. 
Az ára pedig 949 forint.

Már rengeteg lánnyal találkozhattatok, aki élt-halt az AVON Mega Effects szempillaspiráljáért. Nos, én is az ő táborukat erősítem. Ez a szempillaspirál valami csoda.Gyönyörű hosszú és dús pillákat varázsol már egy réteggel is, nemhogy kettővel. Szinte azonnal megszárad, ahogy felviszem a pilláimra. Nekem egyáltalán nem kenődik el, ami nálam egy fontos tényező. Ezt a szempillaspirált könnyű használni. Először le kell venni a kupakot, majd az applikátort egyszerűen ki kell húzni a tubusból. Van, hogy kicsit nehezebb, ilyenkor a műanyag végét egy kicsit mozgatva kell megpróbálni. Ha pedig sikerült, olyan szögbe tudod hajlítani az applikátort, ami a neked legmegfelelőbb. 
Ennek a csodának az ára pedig 1699,-.

Nem tudom, ki ért velem egyet, de én egyszerűen oda vagyok az Essence termékekért. Így nem csoda, hogy a következő termék egy Essence rúzs a 09-es wear berries! árnyalatban. Amint megláttam, egyszerűen tudtam, hogy nekem erre a rúzsra szükségem van! Talán 2 napja szereztem be, de szerelembe estem 5 perc alatt, így nem volt kérdés, hogy ezt a terméket is a kedvenceim közé fogom sorolni. Ez egy gyönyörű, intenzív lila színű rúzs. Már régebben szemeztem az Essence rúzsokkal, hisz a csomagolása nekem nagyon megtetszett. Egyszerű matt fekete csomagolása van, az egyetlen kis szín a csomagolásán, az az árnyalattal egyező színű gyűrű, aminek a segítségével könnyebben megtalálod a számodra tökéleteset. Illetve, ami nekem még megtetszett, hogy a rúzsban megtalálható az Essence lógója. Tökéletes. Nem találok rá más szavakat. 
849 forint.

A következő kedvencem ez a Rival de loop kétfázisú sminklemosó. Nagyon szeretem ezt a sminklemosót, ugyanis csak jó dolgokat tudok elmondani róla. Szembe kerülve nem csíp, ami nekem nagyon fontos, ugyanis a legtöbb sminket a szemem környékén használok. Keveset használva is eltávolítja a sminket, így elég tartósnak is mondható. A vízálló sminket is egyszerűen eltávolítja. A használata is egyszerű. Először össze kell rázni, hogy a két fázis egybe keverődjön, majd egy kis vattapamacsra kell önteni egy keveset. A belső szemzugban, illetve szempillatövekben én fültisztító pálcikákat szoktam használni, és annak a végét szoktam benedvesíteni a sminklemosóval, így sokkal könnyebb. 
Rossmannban lehet beszerezni, az ára pedig 699 forint. 

Kiegészítők.

One Direction-Our Moment parfüm. Nagyon szeretem, keveset fújva is jól érződik az illata. Egy gyümölcsös, édes parfümről van szó. Sokaktól hallottam már, hogy nehéz illatot elmagyarázni, és ezzel teljesen egyetértek, így inkább leírom, hogy milyen összetevőket tartalmaz, illetve a fiúk nevét is odaírom, hogy kinek a kedvence.
Grapefruit (Louis), Jázmin (Zayn), Bogyós gyümölcsök (Liam), Sheer Woods, krémes pézsma és fehér pacsuli (Niall), Frangipani (Harry). 
Sokat használtam már belőle, hisz rettenetesen tetszik az illata. 
A kinézete egyszerűen csodálatos, az üvege, és az a "korona" a tetején, minden lánnyal azt érezteti, hogy hercegnő. A parfüm mellett még egy kis autogram kártya is helyet kapott, amire a fiúk egy kis üzenetet írtak. 
Kicsit drágának tartottam, de mostanra úgy gondolom teljesen megérte ennyit költeni érte. 
50 ml - 11.990 Ft            100 ml - 14.990 Ft


Ezt a nyakláncot már akkor megszerettem, amikor először a kezemben tartottam. Azóta rengetegszer hordtam már, és csak erősödött bennem az érzés, hogy imádom ezt a láncot. Én alapból szeretem az egyszerűbb nyakba valókat, így nem volt kérdés, hogy nekem ez bizony tetszeni fog. A láncon semmi mád nem található meg, csak egy narancssárga toll, ami iszonyatosan puha. 
Egyik ismerősömtől vettem meg, így nem tudom elmondani, hogy hol szerezhető be ilyen, és az árát sem tudom megmondani, én 600-ért vettem.



A következő kedvencem ez a pink fülhallgató. Nekem volt már egy ugyanilyen fülhallgatóm fehér színben, viszont az annyira bevált, hogy amikor barátnőm felajánlotta nekem ezt a rózsaszínt, egyből elfogadtam. Először is azért, mert az én füleseim mindig elromlanak valami különös oknál fogva. A másik ok, amiért elfogadtam, az pedig a színe. Egyszerűen imádom a pink színt, illetve a feltűnő színű fülhallgatókat is szeretem. Általában ha van választásom, akkor színes fülessel mászkálok az utcán, hisz az is valamennyire feldob egy unalmas napot/szettet. Így természetes volt számomra, hogy ezt is a kedvenceim közé sorolom. 


Az utolsó augusztusi kedvencem pedig ez az F&F-es barna táska, amit nagyon megszerettem. Egyetlen egy nagy zsebből áll, viszont az olyan, mint egy fekete lyuk. Főleg, hogy barna a belseje.:D Viccet félre téve, ebbe a táskába minden belefér, pedig nem is nagy méretű táskáról van szó. Állítható pántja van, így lehet egy oldalt hordani, de megfelelő hosszúságú ahhoz is, hogy keresztbe legyen a pántja. Úgy is nagyon jól mutat. Egyszerűen imádom. 






Nos, hát ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett :) Én ezeket a termékeket használtam a legtöbbször ebben a hónapban. Ha nektek is van kedvencetek ebben a hónapban, írjátok le nekem kommentbe, persze csak ha szeretnétek :) 

xoxo, Lia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése